زانوی سوراخ‌شده گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان

در دیدار شب گذشته رئال مادرید مقابل سوسیه‌داد زانوی هافبک گران‌قیمت کهکشانی‌ها سوراخ شد.

خبرگزاری فارس: زانوی سوراخ‌شده گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال رئال مادرید در خانه رئال سوسیه‌داد به میدان رفت و با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید.

در این دیدار گرت بیل هافبک گران قیمت کهکشانی‌ها در برخورد ناگهانی و تصادفی با بازیکن سوسیه‌داد دچار این آسیب‌دیدگی شد.

تصویر آسیب‌دیدگی زانوی بیل به سرعت در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده است.

مادریدی نگران از دست دادن بازیکن توانمند خود برای دیدار سه‌شنبه شب مقابل بوروسیا دورتموند هستند.



تاريخ : 26 / 1 / 1393 ا 11:51 PM نويسنده : REZA ا

 

زیدان جانشین آنچلوتی می‌شود
خبرگزاری فارس: زیدان جانشین آنچلوتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی زین‌‌الدین زیدان پس از کارلو آنچلوتی و در شروع فصل 17-2016 سرمربی بعدی رئال مادرید خواهد شد. گفته می‌شود دستیار فعلی آنچلوتی با اتمام قرارداد سرمربی ایتالیایی هدایت غول‌های اسپانیا را در دست خواهد گرفت.

زیدان همیشه درباره قصدش برای سرمربیگری در آینده صحبت کرده است و بر اساس گزارش فرانس فوتبال، اسطوره فرانسوی اولین تجربه‌اش را در یک تیم بزرگ تجربه خواهد کرد.

زیدان در سال 2010 به عنوان مشاور ویژه به کادر فنی رئال مادرید ملحق شد؛ جلسات تمرینی تیم را زیر نظر می‌گرفت و به همراه تیم سفر می‌کرد.

وی سال بعد به عنوان مدیر ورزشی باشگاه انتخاب شد تا نقش مهمی در جذب استعدادها به باشگاه داشته باشد. وی نقشی محوری در جذب رافائل واران و گرت بیل به مادرید ایفا کرد.

زیزو از ابتدای این فصل به عنوان دستیار آنچلوتی فعالیت کرد و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک هدایت این تیم را در دست بگیرد.



تاريخ : 26 / 1 / 1393 ا 11:48 PM نويسنده : REZA ا

 

اصابت گلوله به ۶ هوادار در فوتبال آرژانتین

۶ هوادار فوتبال به علت اصابت گلوله در یک دیدار دسته دومی لیگ فوتبال آرژانتین مصدوم شدند.

خبرگزاری فارس: اصابت گلوله به ۶ هوادار در فوتبال آرژانتین

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس گروهی از هواداران تیم دسته دومی «بانفیلد» آرژانتین در حین یک بازی باشگاهی جنجال و ناآرامی ایجاد کردند. شدت این ناآرامی به حدی بود که نیروهای پلیس مجبور به دخالت شده و اقدام به تیراندازی کردند که همین امر باعث شد 6 هوادار مجروح و مصدوم شوند.

این اتفاق یکشنبه شب در دربی بانفیلد مقابل المیرانت روی داد.

بازی که با نتیجه 2 بر یک به سود بانفیلد خاتمه یافت و اما گروهی از تماشاگران منتسب به تیم هیاهو آفریدند.

 



تاريخ : 26 / 1 / 1393 ا 11:44 PM نويسنده : REZA ا
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا فهرست ۴۲ نفره مردانش را برای انجام تست‌های قوای جسمانی معرفی کرد.
خبرگزاری فارس: پراندلی فهرست ۴۲ نفره ایتالیا را اعلام کرد


به گزارش خبرگزاری فارس چزاره پراندلی در فاصله دو ماه تا شروع مسابقات جام جهانی برزیل از نفرات موردنظرش خواسته در تست قوای جسمانی سه‌شنبه در میلان حضور یابند.

فهرست 42 نفره تیم ملی ایتالیا به این شرح است:

فرانچسکو باردی (لیورنو)، آنتونیو میرانته (پارما)، ماتیا پرین(جنووا)، داوید آستوری(کالیاری)، ماتئو دارمیان(تورینو)، لورنزو دی‌سیلوستری (سمپدوریا)، گابریل پالتا (پارما)، مانوئل پاسکوئل (فیورنتینا)،‌آندرا رانوچیا (اینترمیلان)،‌آلبرتو آکیلانی (فیورنتینا)،‌دانیل بازلی (آتلانتا)،‌فدریکو بمادرچی (کروتونه)، آندرا برتولاچی (جنووا)، جیاکومو بونانتورا (آتلانتا)، آنتونیو کاندروا(لاتزیو)،‌دانیله دروسی(رم)، آلساندرو فیورنزی(رم)، مارچلو پارلو(پارما)،‌رومولو(ورونا)،‌دومینیکو برادی(ساسولو)، آنتونیو کاسانو(پارما)، آلسیوسرسی(تورینو)، مانولو گابیادینی(سمپدرویا)،‌ سیرکو ایمبوله(تورینو)،‌لورنزو اینسینه(ناپولی)،‌جوزپه روسی(فیورنتینا)،‌سمیونه زازا(ساسولو)،‌جیان لوییجی بوفون(یوونتوس)،‌سیمونه اسکوفت(اودینزه)، ایگنسایو آباته(آ.ث میلان)، آندرا بارزاگلی (یوونتوس)،‌لئوناردو بونوچی (یوونتوس)، جیور جیو کلینی(یوونتوس)،‌ ماتیا دی‌اسکلیو(آ.ث‌میلان )،‌کلادیو مارکیسیو(یوونتوس )،‌ ریکاردو مونتولیو(آ.ث‌میلان)، آندرا پیرلو(یوونتوس)،‌آندرا پولی(آ.ث‌میلان)،‌ماریو بالوتلی (آ.ث‌میلان)،‌استفان ال‌‌شراوی(آ.ث‌میلان)،‌پابلو اوسوالدو(یوونتوس)



تاريخ : 26 / 1 / 1393 ا 4:14 PM نويسنده : REZA ا

اسطوره فوتبال برزیل بهترین تیم‌های جام‌جهانی پیش رو را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: بهترین تیم‌های جام‌جهانی از دید پله

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که چندی دیگر جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل آغاز خواهد شد اسطوره فوتبال برزیل شانسی برای تیم ملی کشورش در قهرمانی این رقابت‌ها قائل نشد.

پله در این مورد گفت: رسیدن به قهرمانی در جام جهانی بسیار سخت است زیرا این تورنمنت مملو از شگفتی‌ها است. تیم‌هایی مانند ایتالیا، انگلیس و آرژانتین همواره مدعی قهرمانی هستند. فرانسه هم همینطور. بازی‌های زیادی را تماشا و نتیجه‌ برخی از تیم‌ها را پیگیری کرده‌ام. در حالی که در آستانه آغاز جام جهانی هستیم به عقیده من دو تیم بسیار خوب وجود دارند که اسپانیا و آلمان هستند.

اسپانیا جام جهانی خود را در گروه B مقابل شیلی شروع می‌کند و سپس به دیدار استرالیا و هلند خواهد رفت. آلمان هم که در گروه G قرار گرفته با پرتغال، غنا و آمریکا دیدار می‌کند.

پله در ادامه گفت: برزیل برای من همواره یکی از گزینه‌های قهرمانی است زیرا ما تجربه زیادی از حضور در جام‌های جهانی داریم. اگر برزیل مقابل تیم‌هایی مانند آرژانتین، فرانسه و ایتالیا قرار بگیرد دچار مشکل می‌شود. اگر بخواهم در مورد بهترین تیم‌ حال حاضر دنیا سخن بگویم بدان معنا نخواهد بود که آلمان یا اسپانیا قهرمان می‌شوند. البته پیشتر هم گفتم این دو تیم جزو بهترین‌ها هستند و دوران آماده‌سازی بهتری نسبت به سایر تیم‌ها داشته‌اند.



تاريخ : 26 / 1 / 1393 ا 3:45 PM نويسنده : REZA ا

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اینکه باشگاه استقلال یک باشگاه خیلی خوب است، دلیل نمی‌شود که شخص فتح‌الله‌زاده هم مدیرعامل بزرگی باشد.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: بزرگی باشگاه استقلال، دلیلی بر خوب بودن فتح‌الله‌زاده نیست/ او حق توهین به من را ندارد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌‌روش، سرمربی تیم ملی ایران قبل از عزیمت تیم ملی به اردوی آفریقای جنوبی گفت:‌ در مورد تیم ملی هیچ صحبتی ندارم و فقط می‌خواهم در مورد یک موضوع صحبت کنم.

وی ادامه داد: فقط می‌خواهم به آقای فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال گوشزد کنم که او به عنوان رئیس و مدیرعامل استقلال است، اگر می‌خواهد به کشورش یا بازیکنانش یا هر فرد دیگری توهین کند، هیچ ایرادی ندارد، اما به خاطر سمتی که دارد به هیچ عنوان اجازه توهین به شخص بنده را ندارد.

کی‌روش تأکید کرد: باشگاه استقلال مسلماً باشگاه بزرگی است و شخص بنده برای این باشگاه احترام خاصی قائل هستم، اما اینکه باشگاه استقلال یک باشگاه خیلی خوب است، دلیلی نمی‌شود که شخص فتح‌الله‌زاده هم مدیرعامل خیلی خوب یا بزرگی باشد.

سرمربی تیم ملی یادآور شد:‌ بنابراین مدیرعامل استقلال به هیچ عنوان حق توهین به من را ندارد و او از این واقعیت که مدیرعامل استقلال است، نمی‌تواند سواستفاده کرده و به شخص من توهین کند.

وی در پایان در خصوص سفر نبی، سرپرست تیم ملی به مالزی گفت: ای کاش می‌توانستم من هم در چنین فضایی به چنین سفری بروم!



تاريخ : 26 / 1 / 1393 ا 3:43 PM نويسنده : REZA ا

 

تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز سرانجام راهی اردوی آفریقای جنوبی شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی سرانجام راهی آفریقای جنوبی شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران امروز پس از کش و قوس‌‌های فراوان مبنی بر اعزام یا عدم اعزام این تیم به اردوی آفریقای جنوبی،‌ سرانجام ساعت 5 بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) و با پرواز امارات از طریق دبی راهی آفریقای جنوبی شد.

برای برپایی اولین اردوی خارجی تیم ملی در راه آماده‌سازی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل، 28 بازیکن به اردوی این تیم دعوت شدند که از این تعداد بامداد امروز تنها 11 بازیکن راهی آفریقای جنوبی شد و نکته قابل توجه اینکه از جمع این بازیکنان هیچ دروازه‌بانی حضور نداشت.

از 28 بازیکن دعوت شده به اردو 4 بازیکن استقلال و 6 بازیکن سپاهان از همان ابتدا به خاطر مخالفت باشگاه‌های خود و 3 بازیکن فولاد و 2 بازیکن تراکتورسازی نیز پس از مرخص کردن آنها از سوی کی‌روش به خاطر همراهی این تیم‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در این سفر در حالی تیم ملی را همراهی نکردند که در خصوص حضور تمام بازیکنان برای همراهی تیم ملی، از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش الزاماتی برای باشگاه‌ها به وجود آمده بود که این اقدامات نیز راه به جایی نبرده و سرانجام تیم ملی با ترکیبی نصف و نیمه راهی اردوی خارجی خود شد.

عدم حضور این بازیکنان تا مرز عدم اعزام تیم ملی به آفریقای جنوبی نیز پیش رفت که سرانجام کی‌روش در لحظات آخر تصمیم گرفت تا این اردو کماکان به قوت خود باقی مانده و برگزار شود.

همچنین در این سفر مجید صالح، مربی استقلال که روز گذشته به عنوان دستیار کی‌روش معرفی شده بود تیم ملی را همراهی نکرد با این حال سایر دستیاران کی‌روش در جمع ملی‌پوشان حاضر بودند.

همچنین میکو و صفایی مربیان بدنساز هم نبودند.



تاريخ : 26 / 1 / 1393 ا 3:41 PM نويسنده : REZA ا
بایرن با سباستین روده قرارداد ۴ ساله بست

تیم فوتبال بایرن مونیخ با ستاره آینده‌دار و جوان تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت قرارداد ۴ ساله بست.

خبرگزاری فارس: بایرن با سباستین روده قرارداد ۴ ساله بست

 باوارایی‌ها روز گذشته موفق شدند با «سباستین روده» تفاهم‌نامه کاری امضا کنند. این ستاره 23 ساله که به گفته مسئولان فنی بایرن، قابلیت فنی زیادی دارد، دومین خرید سرخ‌پوشان برای فصل آینده پس روبرت لواندوفسکی (بورسیادورتموند) محسوب می‌شود. روده که قراردادش با فرانکفورتی‌ها به اتمام رسیده، بدون هیچ پرداختی به باشگاهش راهی مونیخ خواهد شد.

قرارداد وی با قهرمان فصل جاری بوندس‌لیگا تا ابتدای تابستان 2018 خواهد بود.



تاريخ : 26 / 1 / 1393 ا 3:34 PM نويسنده : REZA ا

 

 
خبرگزاری فارس: وقتی فوتبالیست ایرانی جهانی شد+فیلم

فوتبالیست تیم شهرداری یاسوج با حرکتش در لیگ دسته اول فوتبال مبدل به بازیکنی جهانی شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در بازی نساجی مازندران و شهرداری یاسوج اتفاق جالبی رخ داد، که در آن مجید نجاتی بازیکن ذخیره شهرداری یاسوج مانع از گل زدن حریف شد، البته در پایان بازی تیم نساجی موفق شد شهرداری یاسوج را دو بر صفر شکست دهد.

این حرکت بازیکن شهرداری باعث شد تا در رسانه های ورزشی جهان مانند یاهو، رسانه های ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی بازتاب داشته باشد.

برنامه نود هم شب گذشته به این حرکت مجید نجاتی بازیکن ذخیره نساجی پرداخت.



تاريخ : 26 / 1 / 1393 ا 3:32 PM نويسنده : REZA ا

 
خبرگزاری فارس: رسانه‌های اسپانیایی بیهوده شایعه‌سازی نکنند/ یورگن کلوپ را به بارسلونا نمی‌دهیم!

اتحادیه هواداران تیم فوتبال بورسیادورتموند اطلاعیه داد یورگن کلوپ همچنان به عنوان سرمربی زردپوشان باقی می‌ماند و هدایت بارسلونا را برعهده نخواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس یک روز پس از آنکه روزنامه ال‌موندو دیپورتیو، چاپ اسپانیا در گزارشی عنوان کرد کلوپ، به طور جدی گزینه بارسلونایی‌ها برای جانشینی «خرادو مارتینو»‌ است، اطلاعیه داد.

این سازمان عنوان کرد: در چند وقت گذشته رسانه‌های اسپانیایی شایعاتی راه‌انداختند مبنی بر این که یورگن کلوپ فصل بعد سرمربی کاتالان‌ها خواهد شد. در حالیکه چنین چیزی صحت ندارد. کلوپ محبوب بورسیا و خیل عظیم هوادارانش است. او نسبت به دورتموند تعهد دارد و بهتر است اسپانیایی‌ها بیهوده در مورد مربی محبوب ما شایعه نسازند.

در بخش پایانی این اطلاعیه ذکر شده است:‌ خیال همه هواداران آسوده باشد. ما یورگن کلوپ را به بارسلونا نمی‌دهیم!



تاريخ : 26 / 1 / 1393 ا 3:30 PM نويسنده : REZA ا
خبرگزاری فارس: گواردیولا: خیلی قوی هستیم اما‌ پیرلو مثل خامه روی کیک است!

 

به گزارش خبرگزاری فارس، به باور بسیاری از کارشناسان «پیرلو» در یک دهه گذشته بهترین بازیکن بازی‌ساز فوتبال ایتالیا بوده است. همین اعتقاد را نیز «پپ گواردیولا»‌نسبت به هافبک 34 ساله یوونتوس تورین دارد.

این مربی که تا دو سال قبل هدایت بارسا را برعهده داشت، طبق گزارش رسانه‌های آلمانی،‌در محفلی فاش کرده «استاد ضربات ایستگاهی»‌ را برای کاتالان‌ها خواسته بود.

مطابق این گزارش‌ها گواردیولا در برخوردی دوستانه با بازیکن با تجربه نیز عنوان کرده است: ‌آندرا، ما تو را برای بارسا می‌خواهیم. درست است که خیلی قوی هستیم اما حضورت مثل خامه روی کیک می‌ماند. واقعا دوست دارم تو بازیکن تیمم باشی!

این گزارش‌‌ها حاکیست زمانی که مربی 42 ساله کنونی بایرن خواهان هافبک تیم ملی ایتالیا شده، در عضویت آ.ث.میلان بوده که در نهایت با مخالفت باشگاهش مواجه می‌شود.



تاريخ : 26 / 1 / 1393 ا 3:29 PM نويسنده : REZA ا

 

 
خبرگزاری فارس: آنچلوتی: کریستیانو را از ترکیب بیرون نگذاشته‌ام/ بازیکنان نشان داده‌اند بدون رونالدو هم پیروز می‌شوند
 

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی اعلام کرده است که کریستیانو را از ترکیب تیمش برای دیدار فردا شب تیمش در فینال کوپا‌دل‌ری بیرون نگذاشته است. وی اظهار داشت: چیزی که در رئال بیشتر از همه توجه مرا به خود جلب کرده است، شوری است که در هر گوشه از دنیا ایجاد کرده؛ رئال منحصر به فرد است. حتی درباره میلان که یک باشگاه جهانی است، احساسی مشابه این نداشته‌ام. مارتینو راست می‌گوید اینجا فقط درباره فوتبال ناب صحبت نمی‌شود. خیلی کم درباره مسائل تاکتیکی صحبت می‌شود. شایعات و جدال‌ها و همچنین اشتباهات داوری جالب‌تر هستند. مسئله بد این است که این فشار زیادی روی داوران وارد می‌کند و کار آنها را سخت‌تر می‌کند. بهترین داورها انگلیسی‌ها هستند زیرا آنها بدون فشار داوری می‌کنند. آنها نیازی به این ندارند که نگران اشتباهاتشان باشند.

وی ادامه داد: لاهوز ماتئو داور فینال کوپا‌دل‌ری است. نگران داوری نیستم و در این باره با بازیکنان هم حرفی نزده‌ام. وقتی ایتالیا را ترک کرده‌ام، عادت نگران بودن در خصوص داوری را ترک کردم. فکر می‌کنم فینالی برابر و پر زد و خورد داشته باشیم. امیدوارم مادرید قهرمان این فینال باشد و این کار مقابل بارسلونا آسان نیست زیرا فلسفه آنها این است که کنترل توپ را در اختیار داشته باشند.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم تمرین کردن در بارسلونا بسیار سخت‌تر از هر باشگاه دیگری باشد زیرا خیلی وقت پیش آنها فلسفه بسیار دقیقی را گسترش دادند و نتایجی را رقم زدند که نمی‌توان آنها را تغییر داد. مارتینو جدی به نظر می‌رسد. او اخیرا روزهای خوبی نداشته است اما تاکنون مورد تحسین واقع می‌شد. حملات زیادی در اینجا وجود دارد که در عرض چند ساعت شما را از یک نابغه به یک فاجعه تبدیل کند.

وی اضافه کرد: زیدان بیشتر از من با بازیکنان به صورت خصوصی صحبت می‌کند زیرا آنها را بهتر می‌شناسد. من خیلی با آنها حرف نمی‌زنم. برای مثال فکر می‌کنم که صحبت خیلی زیاد با بازیکنانی که خیلی بازی نمی‌کنند، معنایی ندارد. یکی از مربیانی که داشتم، همیشه به من می‌گفت: کارلو تو بسیار مهمی اما هرگز من را در ترکیب قرار نمی‌داد. اگر خیلی با بازیکنان صحبت کنید آنها احترام کمتری برای شما قائل می‌شوند. زیدان این کار را خیلی عالی انجام می‌دهد. وقتی او صحبت می‌کند، بازیکنان گوش می‌دهند. آنها به او احترام می‌گذارند. او جذبه دارد و کارش را خیلی عالی انجام می‌دهد. او سرمربی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

آنچلوتی ادامه داد: من می‌دانم که بایرن از رویارویی با ما خوشحال نخواهد بود. همه تیم‌ها قوی بودند و هر تیمی شیوه بازی خودش را داشت. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است و اتفاقات عجیبی در آن رخ می‌دهد. چلسی دو سال پیش در کمال شگفتی قهرمان شد. در میلان که جام اروپا بسیار مهم است؛ یکی از اهداف باشگاه‌ها این است که به نیمه‌نهایی برسند. اگر مدام به نیمه‌نهایی برسید، یک بار قهرمان می‌شود.

وی تأکید کرد: اتلتیکو با قدرت بازیکنانش بازی می‌کند. ما نمی‌توانیم اینگونه بازی کنیم و آنها هم نمی‌توانند مثل ما بازی کنند. آنها فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتند. من واقعا سازماندهی دفاعی و ایثار آنها و نحوه به کارگیری دیگو کاستا را دوست دارم اما این شیوه بازی با فلسفه رئال مادرید همخوانی ندارد.

آنچلوتی اعلام کرد: رونالدو هر روز بهتر می‌شود و من او را خارج از ترکیب نگذاشته‌ام اما روی او ریسک نمی‌کنیم. اگر رونالدو بازی نکند، تغییری در شیوه بازی تیم نمی‌دهم. بازیکنان شیوه بازی تیم را می‌دانند و با آن راحت هستند. آنها به شیوه تیم وفادار هستند و شرایط خوبی دارند.  غیبت رونالدو در تیم ناراحت کننده است اما اینگونه نیست که بازیکنان بگویند خدای من بدون او چه کنیم؟ آنها اعتماد به نفس دارند و نشان داده‌اند که بدون او هم می‌توانند برنده شوند. این فرصت بزرگی است تا در فینال قهرمان باشیم. این بازی به دلایل بسیار زیادی اهمیت دارد. اول از همه این اولین قهرمانی فصل خواهد بود. دوم مقابل تیم بزرگی مثل بارسلونا به میدان می‌رویم و همه این ها باعث می‌شوند بازی بسیار مهم داشته باشیم. امکان کسب اولین قهرمانی در فصل به ما انگیزه می‌دهد.



تاريخ : 26 / 1 / 1393 ا 3:27 PM نويسنده : REZA ا

 



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:45 PM نويسنده : REZA ا

 

 

 

 

 

بیماری مسی سوژه روزنامه های مادریدی/ مشکل،ارتفاع از سطح دریا است

 

 مسی در بازی دوستانه با رومانی با حالت تهوع روبرو شد،هرچند که خودش می گوید این مشکل عادی است.

 

روزنامه مارکا چاپ مادرید پرده از راز بیماری مسی در زمین برداشت.این روزنامه می نویسد:«مسی بارها در وسط زمین دچار حالت تهوع شده است.او زمانی که از بارسلونا خارج می شود و در ارتفاعات قرار می گیرد با این مشکل روبرو می شود.برای نمونه او در بازی با بولیوی هم همین مشکل را داشت.حتی مشاهده شده مسی وقتی به شهرهای اسپانیا سفر می کند از این مشکل رنج می برد.»

 

خود مسی در این مورد گفته است:«مشکل خاصی نیست.این اتفاق بارها برای من افتاده است.بعد از این اتفاق قرص می خورم و همه چیز به حالت اول خودش باز می گردد.زمانی که در خانه هستم این مشکل را ندارم اما وقتی تمرین می کنم یا به زمین مسابقه می روم این مشکل به سراغم می آید.این غیر عادی نیست و بارها برای من اتفاق افتاده است.»

 

مسی در حالی این حرف ها را می زند که "مارکا" در ادامه مطلبش آورده است:اتفاقا این موضوع اهمیت دارد.چون مسی پیش پزشک هم رفته است اما هنوز موضوع شفافی از مریضی او مشخص نشده است که آیا این بیماری خاص است یا نه؟»

 

مارکا در پایان و به نقل از سرمربی آرژانتین هم نوشته است:«او در  زمین چند بار آب خورد وشکمش ورم کرده بود.»

 

 



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:44 PM نويسنده : REZA ا

 

 

 

 

 

رئال به دنبال خرید ستاره جوان یوونتوس/ دی ماریا، کلید انتقال پوگبا به مادرید می‌شود؟

 

 باشگاه رئال مادرید به دنبال خرید پوگبا ستاره جوان تیم فوتبال یوونتوس است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالیکه این روزها شایعه علاقه رئال مادرید به پل پوگبا به گوش می رسد، مسئولان باشگاه یوونتوس قیمت ستاره فرانسوی خود را 60 میلیون یورو اعلام کردند. از طرفی بیانکونری به دنبال جذب آنخل دی ماریا و فابیو کونترائو از رئال مادرید است و بعید نیست که این دو باشگاه بر سر معاوضه بازیکنانشان در تابستان پیش رو به توافق برسند.

 

ماروتا مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس در واکنش به این مسئله گفت: «با آنچلوتی دوستانه ای داشتیم و در مورد موارد مختلفی صحبت کردیم اما نمی توان بگویم در مورد نقل و انتقالات صحبت کردیم یا نه.»

 

پل پوگبا در شراطی مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته که باشگاه متمول پاری سن ژرمن هم از دیگر مشتریان این جوان آینده دار است.



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:40 PM نويسنده : REZA ا

 

 

 

 

+ A - شنبه 9 فروردین 1393 - 23:51:38 چاپ
امتیاز به مطلب 89 نفر

 

 

فرهاد مجیدی و عکسی با پیراهن شماره 7 اسپانیول

 

 عکسی از فرهاد مجیدی در کنار یکی از مدیران باشگاه اسپانیول اسپانیا ؛ او پیراهنی با شماره هفت و به نام خودش را از مسئولان این باشگاه هدیه گرفته است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ فرهاد مجیدی برای تعطیلات نوروز به اسپانیا رفته است. به بارسلون اما نه برای بازدید از باشگاه بارسلونا که او دیداری داشته با روسای باشگاه اسپانیول تیم دوم شهر بارسلون در این دیدار عکسی با یکی از مدیران این تیم اسپانیایی گرفته . عکسی که در اینستاگرام  و صفحاتی که نام مجیدی را یدک می کشند آمده و خبرگزاری فارس هم این عکس و شرح مربوط به این دیدار و عکس یادگاری  را منتشر شده است. مطلبی درباره پیراهن نمادین باشگاه اسپانیایی. پیراهنی با شماره 7 و به نام فرهاد مجیدی. پیوست این خبر هم شایعه فعالیت مجیدی به عنوان استعدادیاب این باشگاه است. خبری که شباهت بسیاری دارد به ماجرای فعالیت مجیدی در تیم های پایه باشگاه لستر سیتی انگلیس که برای کلاس های مربیگری رفته بود. بزودی احتمالا فکسی از یکی از رسانه های ایرانی برای باشگاه اسپانیایی ارسال می شود تا استعلامی گرفته شود درباره صحت این شایعه و بعد خبرش خیلی زود رسانه ای می شود.

 

 

 



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:36 PM نويسنده : REZA ا

 

 
+ A - شنبه 16 فروردین 1393 - 11:41:04 چاپ
امتیاز به مطلب 19 نفر

7 دیداری که حتما باید ببینید /ساعت تان را کوک کرده اید؟

 جام جهانی نزدیک تر از آن چیزی است که تصور می کنید! فقط کافی است کمی اهل فوتبال باشید تا برای شروع یک تورنمنت تماشایی و زیبا، لحظه شماری کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جامعه فوتبال بین المللی که روز شمار دارد برای شروع این جشنواره بزرگ و جذاب. بدون تردید این دوره از جام جهانی در برزیل می تواند یکی از مهم ترین دوره ها به لحاظ فنی، تاکتیکی، جذابیت و هیجان باشد. دوره ای که هرگز از یادمان نرود. اما قبل از شروع این جام، ما 7 بازی را لیست کرده ایم تا به شما بگوییم هرگز نباید دیدنش را از دست بدهید! 7 دیدار بسیار حساس در مرحله مقدماتی که 90 دقیقه تمام شما را محو خودش می کند و هر کدام از این بازی ها، داستان خاص خودش را دارد. این 7 بازی را برای تان لیست کرده ایم تا هرگز از یاد نبرید. پیشنهاد اکازیون دیگر اینکه از حالا برای تماشای این بازی ها، ساعت تان را کوک کنید!

 

بازی شماره یک:

شنبه 31خرداد ساعت 20:30

ایران - آرژانتین

 

بازی شماره دو:

جمعه 23 خرداد ساعت 23:30

اسپانیا- هلند

 

بازی شماره سه:

یکشنبه 25 خرداد ساعت 2:30

انگلیس - ایتالیا

 

بازی شماره چهار:

دوشنبه 26 خرداد ساعت 20:30

آلمان - پرتغال

 

بازی شماره پنج:

سه شنبه 27خرداد ساعت 23:30

برزیل- مکزیک

 

بازی شماره شش:

سه شنبه 3تیر ساعت 20:30

ایتالیا - اروگوئه

 

بازی شماره هفت:

چهارشنبه 4تیر ساعت 20:30

نیجریه - آرژانتین



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:35 PM نويسنده : REZA ا

 

 

 

بایرن مونیخ در صدر بهترین باشگاه های جهان/استقلال صدو سوم جهان،هشتم آسیا

 

در رده بندی بهترین تیم های جهان استقلال رتبه صدوسوم جهان را به خودش اختصاص داده است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان جدید ترین رده بندی خودش در ماه مارس را اعلام کرد که بر این اساس تیم بایرن مونیخ آلمان با 383 امتیاز همچنان در صدر این آمار قرار دارد.

 

بر اساس این آمار رئال مادرید با 301 امتیاز در رده دوم قرار دارد و بارسلونا هم با 277 امتیاز رتبه سوم را به خودش اختصاص داده است.این در حالی است که در فوتبال آسیا هم تیم استقلال تهران با کسب 128.5 امتیاز در رده 103 بهترین تیم های جهان قرار گرفته است.

 

در قاره آسیا تیم های گوانگژو چین، اف.ث.سئول کره‌جنوبی، الشباب عربستان، پوهانگ استیلرز، چونبوک‌موتورز، قادسیه کویت و الهلال عربستان بالاتر از استقلال قرار دارند.

 

 



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:32 PM نويسنده : REZA ا

 

 

 

 

 

عکس گرفتن رونالدینیو ،با پیراهن امضا شده رونالدو

 

ورزش > فوتبال جهان - ستاره سابق بارسلونا یکی از دوستان و هواداران رونالدو،بازیکن تیم رئال مادرید است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کریستیانو یک هوادار بسیار خاص دارد؛ رونالدینیو . بازیکن اسبق بارسا که اکنون در تیم اتلتیکو مینیرو در برزیل توپ می زند ، در صفحه اش در یکی از سایت های اجتماعی عکسی با کادویی از ستاره پرتغالی را منتشر کرده است؛پیراهن رئال ، امضا شده توسط خود کریستیانو . رونالدینیو نوشته است :«بچه ها ، کریستیانو رونالدو این هدیه را به من داده است . دمت گرم رفیق.» 

 

رونالدینیو یک ماه پیش نیز پیراهن اتلتیکو مینیرو را برای کریستیانو فرستاده بود که ستاره پرتغالی این گونه پاسخش را داد . رونالدینو می گوید:« کریستیانو یکی از دو بازیکن برتر حال حاضر دنیاست و رکوردها را می شکند .»

 

رونالدینیو



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:31 PM نويسنده : REZA ا

وقتی نامزد کریستیانو رونالدو حاضر نشد پیراهن مسی را پاره کند

رقابت تمام نشدنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی تنها به زمین فوتبال ختم نمی شود و گریبانگیر اعضای خانواده آنها هم شده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاید او نامزد کریستیانو رونالدو باشد اما «ایرینا شیک» حاضر نشد تا در جنگ تمام نشدنی لیونل مسی و شوهرش دخالت کند. او که به بهانه افتتاح لباس‌های بهاره در مراسمی در شهر آتن یونان حضور یافته بود به صورت ناگهانی با یک خبرنگاران تلویزیونی روبرو می شود که پیراهن شماره 10 بارسلونا و یک قیچی را در دست دارد. این خبرنگار در جریان مصاحبه با شیک از او درخواست می کند تا آن لباس را پاره کند اما این زن 27 ساله روس کاملا محترمانه و جدا از رقابت رونالدو و مسی از انجام این عمل سر باز می زند. پس از آن نامزد رونالدو که به نظر می رسید از درخواست این خبرنگار کمی دلخور هم شده، قیچی را به او برمی گرداند و به گرفتن عکس یادگاری با دیگران در این مراسم ادامه می دهد.


تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:28 PM نويسنده : REZA ا

 

 

 

آمار درخشان کریستیانو در اروپا/ این بار مسی زیر سایه رونالدو

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ستاره پرتغالی ، ویرانگرترین بازیکن حال حاضر اروپاست . او در سال 2013 در 48 بازی 53 گل زده است ، یعنی به طور متوسط 1.1 گل در هر بازی و 10 گل بیش از مسی . ستاره پرتغالی امسال به اوج آمار درخشانش رسیده است و این بار از نظر آماری ،‌مسی را پشت سر گذاشته است . بازیکن آرژانتینی سال گذ شته 91 گل زده بود و حتی در آستانه شکستن رکورد درخشان چیتالو با 107 گل قرار گرفته بود اما امسال در 42 بازی 43 گل زده است .
کریستیانو در سال 2013 بهترین گلزن چمپیونزلیگ هم بوده است . از ژانویه تا کنون 13 گل زده ، در حالی که مسی در این مدت شش گل زده است . ستاره پرتغالی در حال حاضر آقای گل اروپا با هفت گل است ،‌یکی بیشتر از کل گلهای بارسلونا، دو تا بیشتر از کل گلهای یونایتد و سه تا بیشتر از کل گلهای یوونتوس . امسال رئال 31 گل زده که 15 تا از آنها را این ستاره به ثمر رسانده است . او در حالی به نیوکمپ بر می گردد که رکورد گلزنی در شش بازی پیاپی را در این استادیوم کسب کرده است.
سال 2013 به احتمال فراوان تبدیل به بهترین سال کریستیانو از نظر آمار گلهای زده خواهد شد . در حقیقت در فاصله دو ماه تا پایان سال، این ستاره فقط ده گل تا رکوردش در سال 2012 با 63 گل فاصله دارد . مقابل یوونتوس او به رکورد 53 گل رسید و هیچ بعید نیست که در دو ماه آینده بتواند رکورد شخصی خودش را بشکند .
در حقیقت کریستیانو در سال 2013 موفق به زدن 53 گل شده که 47 تا از گلهایش در رئال مادرید بوده است . سال گذشته او 58 گل برای رئال زده بود و پنج گل هم در تیم ملی پرتغال .
ستاره پرتغالی تا پایان سال پانزده بازی در رئال و تیم ملی پرتغال فرصت دارد و شکستن رکورد شخصی دور از دسترس به نظر نمی رسد .



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:25 PM نويسنده : REZA ا

 

 

 

 

+ A - سه شنبه 19 فروردین 1393 - 12:38:23 چاپ
امتیاز به مطلب 18 نفر

 

 

بازتاب جدایی دانیال در رسانه‌های اروپایی/ وردربرمن مقصد بعدی داوری؟

 

سباستین ملیتز دروازه بان وردربرمن در پایان فصل از این تیم جدا می شود و شاید دنیل جانشین او شود

 

جدایی دنیل داوری از اینتراخت برانشوایگ نه تنها در سایتهای آلمانی بازتاب داشته و آنها به جدایی ستاره اینتراخت در پایان فصل اشاره کرده اند، بلکه سایتهای انگلیسی زیان هم اخبار مرتبط با دروازه بان تیم ملی را پوشش می دهند. سایت teamtalk در گزارشی با اعلام جدایی دنیل از اینتراخت در پایان فصل، نوشت: دروازه بان تیم ملی ایران به مدیران باشگاهش اطلاع داده که قراردادش را تمدید نمی کند. او هنوز مقصد بعدی اش را مشخص نکرده. دنیل در سال 2009 از ماینز راهی برانشوایگ شد و تا امروز 87 بازی برای این تیم انجام داده است. بیشتر بازیهای داوری در بوندس لیگای دو بوده ضمن آنکه او اولین بازی اش برای برانشوایگ را در سال 2010 انجام داد.

 

به این نکته هم اشاره کنیم در شرایطی که هنوز تکلیف تیم فصل آینده دنیل مشخص نشده، سایتهای آلمانی از جدایی دروازه بان وردربرمن در پایان فصل خبر دادند تا شایعه حضور دنیل در این تیم مطرح شود.



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:23 PM نويسنده : REZA ا

 

آرزوی موفقیت کاپیتان پرتغال برای ایران در جام جهانی/ رونالدو: کروش یکی از تاثیرگذارترین مربیانم بوده

 

سوپراستار رئال مادرید برای تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آرزوی موفقیت کرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید که به تازگی از سوی روزنامه پرتغالی «آبولا» به عنوان شخصیت ورزشی سال این کشور انتخاب شده است در پاسخ به این پرسش که «میان او و هموطنش ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال چلسی چه اختلافاتی وجود دارد؟» گفت: حاضرم دوباره با مورینیو و مربیان دیگرم مانند فرگوسن، بولونی و پیگرینی کار کنم. من از دست هیچکس ناراحت نیستم.
وی در جدیدترین گفت‌و‌گویی که با روزنامه «رکورد» پرتغال داشته است در خصوص اخباری که در مورد اختلاف بین او و مورینیو منتشر می‌شود، تاکید کرد: واقعاً این پرسش که در مورد اختلاف من و ژوزه مورینیو مطرح می‌شود را درک نمی‌کنم. من با هیچکدام از مربیانم مشکل ندارم و می‌توانم بار دیگر با هر کدام از آنها کار کنم، چه مربیانی که در بالاترین سطح با آنها کار کرده‌ام چه آنهایی که در پائین‌ترین سطح مربی‌ام بوده‌اند.
ستاره 28 ساله کهکشانی‌ها همچنین با اشاره به اینکه هیچ مشکلی با کارلوس کروش، سرمربی پیشین تیم ملی پرتغال ندارد، گفت: چیزی که می‌توانم در خصوص کروش بگویم این است که او یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین مربیان در تکامل دوران حرفه‌ای من بوده است. در ضمن برای کارلوس کروش و تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل آرزوی موفقیت دارم.
کروش 60 ساله زمانی‌‎که در منچستریونایتد دستیار اول سرالکس فرکوسن بود با رونالدو کار کرده و در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی سرمربی این ستاره محبوب در تیم ملی پرتغال بوده است.



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:22 PM نويسنده : REZA ا

 

 

 

 

 

 

 

حسن‌زاده: اگر در اسپانیا بودم رونالدو را 10 جلسه محروم می‌کردم/ او باید بیشتر مراقب رفتارش باشد

 

و اسماعیل حسن‌زاده می‌گوید حکمی که کمیته انضباطی در مورد مسائل داوری صادر کرده، صحیح بوده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس کمیته انضباطی در مورد حکمی که برای علی دایی و پرونده داوری صادر کرده به خبرنگار خبرآنلاین گفت: «وقتی این حکم را صادر کردیم، کسی در زمان خودش به این حکم اعتراض نکرد. این یعنی از نظر کسی حکم مشکل نداشته و بنابراین حکم ما هم درست بوده.»
او در مورد حکمی که برای تیموریان و صادقیان صادر کرده و تفاوت آن با حکم رونالدو گفت: «من اگر در اسپانیا بودم برای رونالدو به خاطر چنگی که به صورت بازیکن اتلتیکو انداخت 10 جلسه محرومیت صادر می‌کردم. رفتار رونالدو را تمام عالم می‌بینند. پس او باید خیلی بیشتر از رفتارش مراقبت کند و محرومیتش هم باید بیشتر از محرومیت لیگ ایران باشد. همان رونالدو اگر در لیگ ایران بازی می‌کرد ما برای این رفتار یک جلسه محرومیت برایش در نظر می‌گرفتیم. پس حکمی که برای بازیکنان خودمان صادر کرده‌ایم بر اساس قوانین و احکام لیگ خودمان است.»
حسن‌زاده در مورد بحث مطرح شده از سوی علیپور که گفته تمرین نکردن بازیکنان در این هفته‌ها به معنای تبانی تلقی خواهد شد گفت: «این حرف را آقای علیپور زده و خودش باید در مورد آن صحبت کند.»



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:19 PM نويسنده : REZA ا

 

رونمایی از سایت رسمی CR7/ رونالدو: این هدیه کوچکی است برای همه

 

ورزش > فوتبال جهان - کریستیانو رونالدو از سایت جدید خودش رونمایی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این سایت که گرافیک و طراحی جالبی دارد رونالدو بیشتر از رنگ قرمز استفاده کرده است.

 

رونالدو در پیامی که به مناسبت افتتاح این سایت منتشر کرده آورده است: «امروز باعث افتخار است که از سایت رسمی خودم رونمایی می کنم. این یک هدیه کوچک است برای همه شما. خوش آمدید به سایت من. نظر شما درباره این سایت چیست؟ www.cristianoronaldo.com »

 



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:16 PM نويسنده : REZA ا

 

سفرهای تبلیغاتی از دلایل اصلی مصدومیت رونالدو/او اصلا استراحت نمی کند

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛روزنامه "آس"  اسپانیا در خبری از دلایل مصدومیت رونالدو نوشته است.در این خبر آمده است:کریستیانو رونالدو قطعا به فینال جام حذفی نخواهد رسید اما مصدومیت های او حرف و حدیث های زیادی را به همراه دارد.

 

ستاره پرتغالی،با شرکت های مختلف زیادی قرارداد تبلیغاتی دارد و برای اینکه در تمام آنها نقش پررنگی داشته باشد نمی تواند خیلی کامل استراحت داشته باشد.سفرهای طولانی و غیر ضروری که رونالدو انجام می دهد یکی از دلایل اصلی مصدومیت های او به شمار می رود.

 

رونالدو در ماه های اخیر کمتر استراحت کرده است و حضور در برنامه های تبلیغاتی مانع از این شده که او استراحت کافی داشته باشد.

 

 



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:14 PM نويسنده : REZA ا

با صعود چلسی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان/ مورینیو رکورد سر الکس فرگوسن را شکست

ورزش > فوتبال جهان - سرمربی چلسی با پیروزی مقابل پاری‌سن‌ژرمن برای هشتمین بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با پیروزی چلسی برابر پاری سن ژرمن، ژوزه مورینیو برای هشتمین بار به عنوان سرمربی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید تا رکورد سر الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستر یونایتد را بشکند و از لحاظ در میان مربیان رکوددار شود.

این پنجمین حضور پیاپی مورینیو در نیمه نهایی به شمار می رود. او پیش از این یک بار با پورتو (2004) دو بار با چلسی (2005 و 2007) یک بار با اینتر میلان (2010) و سه بار هم با رئال مادرید (2011، 2012 و 2013) به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود. آقای خاص در سال 2004 و 2010 هم موفق شد جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد.



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:12 PM نويسنده : REZA ا

دستمزد ستارگان فوتبال در لیگ آمریکا چقدر است؟/ بیت آشور ارزان تر از خسرو ، بیک زاده و ماهینی

مبلغ قرارداد بازیکنان لیگ MLS در سال 2014 را منتشر کرد.

انتشار لیست دریافتی بازیکنان پرسپولیس تنها در فاصله چند روز به پایان لیگ حسابی جنجال پا کرد. ارقام نجومی این فهرست و واکنش ها نسبت به آن به حدی سر و صدا کرد که به نوعی حساسیت های هفته پایانی لیگ برتر را به حاشیه برد. اما سوال اینجاست که درآمد بازیکنان در لیگ های معتبر جهان چقدر است؟ آیا در دیگر نقاط جهان هم ارقام این چنینی پرداخت می شود؟ اتحادیه بازیکنان لیگ فوتبال آمریکا (MLS) به رسم هر ساله اولین نسخه مبلغ قرارداد سال 2014 بازیکنان را منتشر کرد. بنابراین فهرست هیچ باشگاهی به طور میانگین برای یک بازیکن بیشتر از 387,500 دلار هزینه نکرده است. جالب اینجاست که در این میان نام استیون بیت آشور بازیکن ایرانی تیم ونکوور وایت کپس هم به چشم می خورد که دستمزد پایه سالانه او 170,000 دلار ذکر شده است، یعنی چیزی حدود 510 میلیون تومان.

در اینجا نگاهی می اندازیم به دستمزد بازیکنان مطرح در لیگ MLS آمریکا:

 بازیکن

 باشگاه

 پست

 مبلغ قرارداد (دلار)

تیری آنری

نیویورک ردبولز

مهاجم

3.750.000

رابی کین

لس آنجلس گلکسی

مهاجم

4.500.000

لاندن دوناوان

لس آنجلس گلکسی

مهاجم

4.250.000

مارکو دی وایو

مونترئال ایمپکت

مهاجم

1.500.000

کریس واندولوسکی

سن خوزه ارث کوئیک

هافبک

600.000

عمر گونزالس

لس آنجلس گلکسی

مدافع

1.000.000

گراهام زوسی

اسپورتینگ کانزاس

هافبک

365.000

اسوالدو آلونسو

سیاتل ساندرز

هافبک

400.000

برد دیویس

هیوستون دینامو

هافبک

345.000

فدریکو هیگواین

کلمبوس کرو

مهاجم

580.000

مت بسلر

اسپورتینگ کانزاس

دفاع

200.000

کیلی بکرمن

رئال سالت لیک

هافبک

350.000

ویکتور برناردز

سن خوزه ارث کوئیک

دفاع

100.008

جونینیو

لس آنجلس گلکسی

هافبک

325.000

جک مک لنرنی

فیلادلفیا یونیو

مهاجم

230.000

پاتریک برنیر

مونترئال ایمپکت

هافبک

165.000

آلوارو سابوریو

رئال سالت لیک

مهاجم

360.000

جری بنگتسون

نیو انگلند رولوشن

مهاجم

144.000

دآندره یدین

سیاتل ساندرز

دفاع

80.000

استیون بیت آشور

ونکوور وایت کپس

مدافع

170.000

 



تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:9 PM نويسنده : REZA ا
ميزان مبالغ پرداختي به مربيان و بازيکنان پرسپوليس مشخص شد.
به گزارش ایسنا، بحث قراردادهاي بازيکنان پرسپوليس از ابتداي اين فصل و همزمان با آغاز مشکلات مالي به يکي از سوژه هاي داغ فوتبال ايران تبديل شده بود تا جايي که بازيکنان اين تيم براي نخستين بار در سال‌هاي اخير دو بار دست به اعتصاب زدند و حتي پيش از بازي حساس مقابل استقلال حاضر به تمرين نشدند.
با اين حال اعتصاب بازيکنان پرسپوليس جواب نداد و مشکلات مالي اين تيم همچنان پابرجا بود. پس از رفتن رويانيان که پيشکسوتان پرسپوليس بارها به نحوه قرارداد بستن او با بازيکنان ايراد گرفته بودند، علي پروين با انگيزه زياد روي کار آمد و با اطمينان از رفع مشکلات مالي پرسپوليس سخن مي‌گفت.
بلافاصله پس رفتن رويانيان بحث بدهي‌هاي پرسپوليس جدي‌تر از هميشه مطرح شد. صحبت از بدهي 70-60 ميلياردي بود. رويانيان که مي‌گفت بدهي من تنها 5 ميليارد است و باقي اين مبلغ به مديران قبلي مربوط است. با ديدن اين مقدار بدهي دوستان پروين هم که به او قول کمک داده بودند، ميدان را ترک کردند و پرسپوليس ماند و پروين. هر روز مشکلات مالي بيشتر مي‌شد تا جايي که بازيکنان پرسپوليس در اظهاراتي نادر مدعي شدند حتي پول خريد آجيل شب عيد را هم ندارند. پروين هم که چاره‌اي پيدا نمي‌کرد مي‌گفت شرمنده بازيکنان است و حتي نمي‌تواند سر تمرين برود و با آنها رو دررو شود.
در اين ميان اظهارات بازيکنان پرسپوليس در نوع خود جالب بود. يک بازيکن مي‌گفت 50 ميليون وام گرفته و بازيکن ديگري مي‌گفت از ساير دوستانش در پرسپوليس و تيم‌هاي ديگر چندين ميليون قرض گرفته است. البته قصد اين مطلب ايجاد تشکيک در اظهارات بازيکنان پرسپوليس نيست اما بايد پرسيد چرا وقتي ميزان درآمد و اعتبارات باشگاه به طور قطعي مشخص نيست قراردادهايي با اين مبالغ بالا با بازيکنان بسته مي‌شود.
 


تاريخ : 25 / 1 / 1393 ا 5:4 PM نويسنده : REZA ا

 

 

کریستیانو رونالدو مصاحبه سنتی برنده توپ طلا با France Football را انجام داد و راجب بسیاری مسائل به گفتگو پرداخت.

اتحاد و همبستگی: "واقعیت این است که سعی می کنم به دیگران کمک کنم. خورخه مندس [مدیر برنامه] هم همین کار را می کند. این چیزی است که دوست ندارم پخش شود. اگر کار خوبی انجام می دهید، لازم نیست که آن را از بالای پشت بام فریاد بزنید، اما سعی می کنم به دیگران کمک کنم."

 

کار کردن: "می دانم که اگر سخت کار کنم و جاه طلبی زیادی نشان دهم، داخل زمین بهترین خواهم بود. من همیشه خودم را به عنوان یک بازیکن حرفه ای در نظر می گیرم. این فرهنگ من است. من همیشه چیزهای زیادی از بازیکنان دیگر یاد گرفته ام، از گری نویل و رایان گیگز در یونایتد، از رائول و میشل سالگادو در رئال مادرید، و از لوئیس فیگو، روی کاستا، دکو و فرناندو کوتو در تیم ملی. یک بازیکن حرفه ای بودن یعنی 70% یک بازیکن موفق بودن."

 

لئو مسی: "قطعاً رقابت کردن به من کمک می کند تا بازیکن بهتری شوم. اما نه تنها با مسی، بلکه با سایر بازیکنان سطح بالا که در لیگ برتر و سایر لیگ ها بازی می کنند، نیز رقابت می کنم، مثل: لوئیس سوارز، اینیستا، نیمار، بیل، دیگو کوستا یا فالکائو. آنها سطح بازی خود را بهبود می بخشند و از این رو من هم برای پیشرفت بازی ام تلاش می کنم. مسی و من هر دو می خواهیم که بهترین باشیم و به هم کمک می کنیم تا بهتر شویم."

 

پله: "دریافت این جایزه خاص است، و اگر آن را از دستان یک اسطوره فوتبالی دریافت کنید، ارزشمند تر هم می شود. این یک امتیاز مطلق است. من پله را به خاطر بازیکنی که بود و ارزش های انسانی که دارد، تحسین می کنم."

 

اوزه بیو و نلسون ماندلا: "من اوزه بیو را به خاطر تمام کارهایی که برای پرتغال و بنفیکا انجام داد ستایس می کنم. او اسطوره ای بود که تا ابد در دلهای ما خواهد ماند. و در مورد ماندلا چه می توانم بگویم؛ یک انقلابی در این دنیا و یک الگو برای تمام انسان ها. هیچکس هرگز کاری که او انجام داد را فراموش نخواهد کرد."

 

جنگیدن برای توپ طلا: "تنش زیادی وجود داشت. تا زمانی که اسمم را نشنیده بودم چیزی مشخص نبود. ریبری سالی استثنایی داشت و می توانست برنده شود. همچنین مسی. در نهایت این جایزه به من رسید. با گل های زیاد، سال به خصوصی داشتم. تا زمانی که پله اسم مرا خواند، نمی دانستم که برنده شده ام. بسیاری مردم معتقد اند که من به مراسم گالا رفتم، چرا که از برنده شدنم مطمئن بودم، اما من هر سال که باید به روی سن می رفتم، در این مراسم شرکت کرده ام. همچنین مردم می گویند که من خانواده ام را به همراه داشتم، چرا که می دانستم برنده خواهم شد، اما تا جایی که من به خاطر می آورم، آنها 3 بار با من به این مراسم آمده اند. پسرم اولین بار بود که می آمد، اما به این دلیل است که او قبلاً خیلی کوچکتر بود. اینکه چنین حرفهایی را از مردم می شنوم، باعث عصبانیتم می شود، چرا که به شما اطمینان می دهم که چنین چیزی واقعیت ندارد. اگر می دانستم، کمی بیشتر خودم را برای سخنرانی آماده می کردم."

 

روز قبل از مراسم: "من تنها در بازی مقابل اسپانیول عصبی نبودم؛ بلکه هفته ها استرس داشتم، در تمام هفته هایی که مردم در مورد توپ طلا صحبت می کردند، که من برنده خواهم شد، یا ریبری برنده می شود... همه در این مورد صحبت می کردند. حتی وقتی که سعی می کردید با گوش نکردن به این صحبت ها از خودتان محافظت کنید، به خاطر تأثیر گذاری جو حاکم، کاری از پیش نمی بردید. مادرم همیشه از من می پرسید: 'برنده خواهی شد؟' حالا، بالاخره احساس آرامش می کنم و آماده ام که حتی از سال قبل هم بهتر باشم."

 

تسکین یا انگیزه: "واقعیت این است که احساس آرامش می کنم، اما به این معنی نیست که من از تلاش برای بهتر شدن دست خواهم کشید. هر سال داستان جدیدی دارد، من برای کسب افتخارات بیشتر استراحت نخواهم کرد. من بیشتر می خواهم، هم با رئال مادرید و هم تیم ملی. توپ طلا برای من پایان راه نیست، حتی اگر همه بازیکنان رؤیای آن را داشته باشند."

 

تفاوت ها بین ژوزه مورینیو و کارلو آنچلوتی: "داخل زمین، فکر نمی کنم تفاوت چندانی با سال گذشته داشته باشیم. آنچلوتی واقعاً خوب کار می کند. او هم مرد خوبی است و هم مربی خوب. من از کار کردن با او واقعاً خوشحالم، و در رئال مادرید هم کاملاً خوشحالم. در این فصل همه چیز ممکن است."

 

آنچلوتی: "شاید او بیشتر با من صحبت می کند، اما جدا از این، تغییر بزرگ دیگری رخ نداده است."

 

http://www.up.kashuniha.ir/uploads/1389703780541.jpg

 

 



تاريخ : 23 / 12 / 1392 ا 11:54 AM نويسنده : REZA ا
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 12 صفحه بعد
.: Weblog Themes By violetSkin :.